BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Saturday 7 January 2012

semestar 4


hi, assalamualaikum

aku Nor Haseena Binti Mohd Salleh a.k.a Datin Seenah
M2- 00399
Dip. Pengurusan Landskap
Semestar 4/Tahun 2
2012
Kolej Risda yang t'cintaa....wakakakak

tup tap, tup tap, aku dah tahun 2 semestar 4 /2012..
dah terase besar dah aku..hahhahahhah...kelakar doh
semestar nie, aku dpt duk ostel, pergh, mmg best r...dah r dduk ngn junior...
sume panggil aku dengan panggilan akak sina..mmg malu kot..tpi best kot, n bertuah sgt, pasnie, aku kne la sllu g kelas,,,,n xleh nak ponteng2x dah..

bilik aku aras 3, no bilik A3-05...
aku duk sebilik ngn adek2 aku, laila, izah, n kinah a.k.a shaq
sume baek2 belaka deh...
diaorg nie sume sem 2..
x sombong n caring....

urmm, hari 1st daftar ostel, cam x best jer, tpi dah kenal ngn bdak2 nie, mmg giler r otak aku melayan diaowg...but kdang2 bosan kot duk bilik jer terperap...

ad r gak r outing, balik bilik still gak bosan/ bored..

seb bek takde yang stalkers aku kt sni.. :D

****** k lah, nak gthu nie jerk...so lucky sbb dpt duk ostel..
and dpt belajar dengan begitu rajin.. :)

daa, Salam........









No comments:

Post a Comment